Архів
Вівторок,
20 листопада 2018 року

№ 89 (19636)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Пост здоров’я
  • За рубежем
«Паливні» протести

ФРАНЦІЯ. Країною прокотилися масові протести проти підвищення цін на пальне.

Докладніше...
Проблемна ядерна угода

ІРАН сподівається, що Європа збереже ядерну угоду попри вихід із неї США.

Докладніше...
Прийом біженців по-новому

ІТАЛІЯ. Сенат підтримав антиміграційний закон.

Докладніше...
Політичне «газове питання»

ПОЛЬЩА остаточно погодила і підписала довгостроковий контракт на постачання газу зі США.

Докладніше...
Розлучення відтерміновується

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ. Процес виходу країни зі складу ЄС може затягнутися ще на два роки.

Докладніше...
Фуего прокинувся

У ГВАТЕМАЛІ оголосили евакуацію через потужне виверження вулкана Фуего.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Проблема

Біда: засіки... переповнені

Зенон МИХЛИК.

Тернопільська область.

НА ПОЧАТОК листопада валовий збір зерна на Тернопільщині сягнув 2,8 млн тонн (на 12,5% перевищив торішній), проте з відвантаженням ситуація критична — гостро бракує вагонів. Штаб з оперативного вирішення питань логістики при Мінагрополітики, до якого апелюють хлібороби, поки що нічим не зарадив. Зима вже на порозі, у власних сховищах аграрії можуть зберігати лише половину зібраного збіжжя, решту ж конче треба збути. Інакше, обіцяють, висипатимуть зерно на дороги.

У безвиході опинилися не тільки приватні підприємства, а й державні.

Наприклад, Чортківський КХП у вересні очікував 160 вагонів, а отримав лише 27, у жовтні за такої ж потреби — 26. Минула вже перша половина листопада — хоча б один зерновоз! І це не найгірша картина — в області є підприємства, де за три місяці не бачили жодного вагона.

Наприкінці жовтня в ОДА відбулася нарада з участю представників «Укрзалізниці», хлібоприймальних підприємств і аграріїв. Створили робочу групу, яка мала «напрацювати пропозиції та підготувати звернення до Прем’єр-міністра і профільного міністра». Та віз (чи то — вагон) і досі там. Як повідомив перший заступник директора регіональної філії «Львівська залізниця» Ярослав Федак, бракує не тільки хоперів, а й тепловозів.

Ситуація може ускладнитись, адже «Укрзалізниця» має намір частково чи повністю закрити низку малих вантажних станцій. Зокрема, на Тернопільщині з 42 можуть залишитися 30. Відповідно зростуть обсяги перевезень автодорогами, що негативно позначиться на їхньому і без того не ідеальному стані.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Безальтернативно соціальна
Читати
Погрожують перекрити
Читати
Каста обраних
Читати
Пом’якшили, щоб не замерзали
Читати
Газ на-гора
Читати
Штрафують «гонщиків»
Читати
Стережіться: вогонь
Читати
Не вважають за необхідне
Читати
У нас сидіти краще
Читати





— Буду комунальні платіжки розносити. В такому костюмі все ж веселіше.

Мал. А. Василенка.

При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове