|
Версія для друку На головну Маршрутка: доїхати б цілим Підготувала Маргарита СИТНИК. Відразу
дві резонансні події сталися в Сумах — із автобусів на зупинках випали дві
пенсіонерки. Одній жінці, якщо можна так сказати, «пощастило» — у неї перелом
ноги. Друга після цього, на жаль, померла — добу провела в реанімації,
під’єднана до апарата штучної вентиляції легень, але серце не витримало. РЕЧНИК
Нацполіції в Сумській області Володимир Кузьменко повідомив, що вже розпочато
з’ясування обставин інцидентів — чи рухався транспорт, чи були відчинені двері.
Обидва маршрути належать одному перевізнику. При цьому голова Сумської спілки
автоперевізників Олександр Запорожець поінформував, що машини були справні, а
водії мали всі допуски. Також відреагував транспортний відділ міськради,
взявшись перевіряти весь громадський транспорт. Втім, не
відомо, чи знайдуть і покарають винних. Адже ще в грудні 2016 року, знову-таки
в Сумах, сталася моторошна трагедія — маршрутка розчавила пенсіонера, а справа
навіть не дійшла до суду… Загалом в
Україні з громадським транспортом, як і з дорогами, біда. Переважно пошарпані
буси та автобуси, знервовані водії, які лають пільговиків та відмовляють у
перевезенні, пасажири, що відповідають на «наїзди» таким самим тоном — це лише
зовнішній бік поїздки. Внутрішній — численні дорожньо-транспортні пригоди з
участю громадського транспорту. За даними Нацполіції, торік сталося 6 342 такі
аварії, у яких загинуло 229 осіб, дістали травми 2 544 людини. Кількісно
найнеблагополучніші Київ, Дніпро та Одеса, але якісно в інших регіонах ситуація
не краща. Що робити
споживачу таких, з дозволу сказати, послуг? Замість дарма лаятися з водієм —
витратити трохи часу на подання скарги, яка запустить механізм реагування.
Навіть одна може вплинути, а вже масові таки змусять або перевізника усунути
порушення, або органи самоврядування найняти іншого. Місцевим транспортним
відомствам слід надіслати лист чи подзвонити на «гарячу лінію» у місцеві
транспортні відомства, обов’язково вказавши номер маршруту, державні номерні
знаки автобуса, вид, дату та час порушення, також не зайве додати
фотографії. Якщо все
«глухо», слід звертатися в область, а то й вище. Щовівторка з 14.00 до 16.00 в
Міністерстві інфраструктури працює «гаряча лінія» за номером (044) 351-48-01.
Також працює універсальна урядова. Номер — 1545, цілодобово та
безкоштовно. Залишені скарги передадуть Державній службі України з безпеки на
транспорті (Укртрансбезпека). Важливе уточнення: анонімні та не підкріплені
фактажем звернення не розглядаються. Відповіді на заяви незалежно від органу,
якому ви їх подавали, повинні надійти впродовж місяця. Версія для друку На головну |
- З повідомлень інформагентств
Таки домовилися ЧитатиЛІД ЗРУШИВ: Україна та Міжнародний
валютний фонд уклали нову трирічну програму розширеного фінансування EFF на
чотири мільярди спеціальних прав запозичення (SDR) — у доларах це близько 5,52
млрд. Прем’єр О. Гончарук заявив, що відтепер ми матимемо доступ до дешевших
ресурсів: для бізнесу і населення це означає зростання економіки, числа робочих
місць та розміру зарплат. Міністр фінансів О. Маркарова прокоментувала подію в
такому ключі, що нова програма співпраці з МВФ — це сигнал для українського і
міжнародного бізнесу, і наша держава на базі макроекономічної стабільності
прискорить економічне зростання.
Вибори як нав’язлива ідея Читати«ІНТЕГРУВАТИ» ОРДЛО в Україну якнайшвидше
— вочевидь, це мета не тільки агресора, а й нашого керівництва. Президент В. Зеленський
заявив, що виступає за проведення виборів там одночасно із
загальнонаціональними місцевими вже восени наступного року. «Само відчуття
того, що ми одна країна і там наші люди, має починатися навіть із цього
моменту. Вибори місцеві проводяться одночасно за законами України на всій
території України. Так, це наша ідея», — підкреслив він. Однак кого і що
оберуть після п’яти років перебування під потужною антиукраїнською пропагандою
(в російському інформаційному полі — багато десятиліть, включно й із часами
СРСР) тамтешні жителі і чи вважають вони себе частиною України і «нашими»,
себто українськими, людьми — питання риторичне, яке «зелену» владу, судячи з
усього, цікавить десятою чергою.
Готові відмовитися ЧитатиНАК
«НАФТОГАЗ України» і «Оператор
ГТС України» провели у Відні переговори з «Газпромом» щодо вирішення долі
транзитного договору. Російська сторона, нагадаємо, виступала за «обнуління»
відносин (Україна своєю чергою мала хороші перспективи щодо газових справ у
міжнародних судах). Виконавчий директор «Нафтогазу» Ю. Вітренко після зустрічі
заявив, що компанія готова розглянути варіант погашення «Газпромом» боргів за
рішенням минулого Стокгольмського арбітражу на суму близько 3 млрд доларів
газом. Крім того, наша сторона готова відкликати позовні вимоги в новому
арбітражі. Утім, це можливо за певних умов: укладання довгострокового контракту
на транзит, який покриє всі витрати, і компенсація невиконання «Газпромом»
своїх зобов’язань за поточними контрактами. Це, за словами Ю. Вітренка,
конструктивна позиція: «Покрийте витрати, навіть без економічних прибутків, і
ми не будемо судитися. Тепер ми готові повертатися на тристоронні переговори і
розповідати європейцям, як ми сумлінно обговорювали ці питання».
Матеріальні втрати ЧитатиЗА ДАНИМИ Міністерства економіки, торгівлі і
сільського господарства, через російську агресію Україна втратила від 50 до 150
млрд доларів. На території Криму зареєстровано 57,7 тис. об’єктів нерухомого
державного майна залишковою вартістю 46 млрд грн, у Донецькій області — майже
120 тисяч вартістю 33 млрд грн, у Луганській — майже 70 тисяч на 23 млрд грн.
Міністр додав також, що, за оцінками Фонду держмайна, близько 70% держактивів
на території Донбасу розташовані в ОРДЛО.
Запрацювала нова митниця Читати8 ГРУДНЯ офіційно почала роботу Державна
митна служба (нагадаємо, ДФС була розподілена на Митну та Податкову служби). Її
очільник М. Нефьодов заявив, що це «тільки початок побудови нового держоргану».
До штату ДМС переведено понад 50% «старих» працівників, у грудні також
стартують конкурси на заміщення вакантних посад. Новому керівництву вдалося
«відфільтрувати» понад півтисячі сумнівних старих чиновників, скоротити
кількість митниць з 26 до 16 і забезпечити майже непомітний для користувачів
перехід від одного держоргану до іншого.
Хто найбільший забруднювач ЧитатиРЕСУРС «НВ» провів дослідження
підприємств, що продукували найбільше викидів в атмосферу впродовж минулого
року. На першому місці — МК ім. Ілліча (226,6 тис. т). Далі йдуть
«АрселорМіттал Кривий Ріг» (208,2 тис. т), Бурштинська ТЕЦ в Івано-Франківській
області (182,9 тис. т), Курахівська ТЕС у Донецькій (139,1 тис. т), ДТЕК
Павлоградвугілля у Дніпропетровській (121,2 тис. т). Загалом найбільшими
забруднювачами традиційно є металургія та енергетика.
Все в сім’ю ЧитатиТАК ЗВАНЕ кумівство ставилося під час
передвиборної кампанії у головну провину «старої» еліти. Прийшла до влади еліта
нова — однак наполовину. Президент В. Зеленський оточив себе друзями дитинства,
партнерами по бізнесу… Серед депутатів від фракції «Слуга народу» є і
«кварталівець» Ю. Корявченков, більш відомий як «Юзік». У нього вісім
помічників-консультантів, серед яких — дружина Тетяна. Комар носа не підточить:
формально вона йому не кум… Хоча й зазначається, що жінка працює на громадських
засадах, однак виникають сумніви, що родина від щирого серця проміняла
шоу-бізнесові достатки на чесні депутатські, які, одначе, невисокі.
|