|
Версія для друку На головну Дослівно Сергій ФУРСА, економіст, громадський діяч. Чому
президент шукає найгірших людей і ставить їх на посади? Просто інші люди до
нього вже не підуть. Ті, хто цінує свою репутацію, не братимуть участі в
балагані. Тому що розуміють, що, по-перше, все одно не зможуть нічого зробити,
а по-друге, об них витруть ноги і викинуть, коли треба буде знайти крайнього. А хто піде?
Той, у кого немає цінностей і хто розглядає посаду як спосіб заробити. Вибір у
Зеленського тепер тільки з таких людей. Бо їм не важливо, що їх можуть
звільнити через два місяці, що їхню репутацію зітруть на порох. Її ж все одно
немає. Їм важливо отримати доступ до ресурсу. І чим довше він буде, тим краще.
Тому що кожен день приноситиме їм багато-багато грошей. І хаос у владній
вертикалі їм тільки на руку. Вони люблять жити в такому середовищі. Найгірше, що
вони знижуватимуть зарплату професіоналам, щоб прибрати конкурентів. І
звільнятимуться ті, кому і їсти хочеться, і красти совість не дозволяє. А на
їхнє місце прийдуть люди з кадрового агентства Єрмака. Які готові працювати
безкоштовно. Просто дайте їм право підпису і не заважайте. Це призведе
до сумних наслідків. Бо не можна розставити на всі державні посади тих, хто
наповнює свою кишеню, тих, хто працює на Росію, або просто нездар, і
сподіватися, що держава йтиме вперед, а грошей вистачить надовго. Не можна
одночасно і розкрадати бюджет, і забезпечувати зростання економіки. Версія для друку На головну |
- З повідомлень інформагентств
Проблеми
— серце та судини ЧитатиЗА ДАНИМИ Нацслужби здоров’я, у квітні —
червні понад 21 тисяча пацієнтів потрапили до медичних закладів з інсультом чи
інфарктом. Уклали контракти на надання допомоги при гострому мозковому інсульті
192 заклади, при гострому інфаркті міокарда — 65. Їм перераховано 400 млн
гривень. До пакета безкоштовних послуг при цих хворобах належать: діагностика
(КТ, МРТ, ангіографія, екстрені лабораторні дослідження); проведення тромболітичної
терапії (при інсульті) і стентування (при інфаркті); цілодобовий нагляд у
реанімації; реабілітація в гострому періоді; ліки з Національного переліку
основних лікарських засобів і ті, які закуповуються централізовано за кошти
бюджету (наприклад, стенти) та витратні матеріали; харчування. Щоб отримати
медичну допомогу, пацієнту потрібно викликати «швидку», бригада якої доправить
його в той медзаклад, який уклав договір із НСЗУ.
Тому
що зручно ЧитатиГОТІВКА
в гаманці — це завжди давало відчуття надійності та впевненості. Однак
технічний прогрес робить своє: протягом першого півріччя українці здійснили
2,74 млрд операцій із використанням платіжних карток — на 16,6% більше, ніж
торік. Безготівкових розрахунків теж побільшало: їхня кількість сягнула близько
2361 млн (86,1% усіх операцій), а сума — 982,9 млрд грн (55,1% суми всіх
операцій із картками, торік було 49,4%). Загальне число платіжних карток у
нашій країні — 71,7 млн шт. станом на 1 липня, що на 4,9% більше проти січня.
Крім того, за рік кількість суб’єктів господарювання, які приймають картки,
зросла на 33,5% (до майже 297 тис.).
Дефіцит
породжує дорожнечу ЧитатиГРЕЧКА
завжди була популярна в Україні. Колись вона була дешева, однак уже багато
років ціни за кілограм стрибають від середньостатистичних до високих порівняно
з іншими крупами, бо на ринку утворився значний її дефіцит. За офіційними
даними, цього року в Україні гречки посіяли тільки половину мінімальної
потреби, старого врожаю вже немає, а нового — ще. РФ,
яка раніше була основним імпортером (що становило, за словами виконавчого
директора асоціації С. Громового, головну нашу проблему), припинила нарощувати
виробництво цієї культури, відкотилася за рівнем посівних площ на 10 років та
ще й запровадила заборону на її вивезення. Іноді постачальниками гречки
виступали Польща і Китай, але продукція Піднебесної не відповідає смаковим
очікуванням українців. Відтак, кажуть експерти, ціни на ці крупи в магазинах
дуже високі — від 35 грн за кг і, швидше за все, зростуть.
Відгуляли ЧитатиВІРУС
вірусом, а жити на повну треба: в Кіцманському районі на Буковині гучно
справили три весілля. Гостей на кожному було від 200 до 500 осіб. Як повідомляє
головний санлікар області Наталія Гопко, 20% із них заробили COVID-19, і це не
остаточні цифри, адже ще не всі люди пройшли тестування. Район віднесений до
«червоної» зони, медики кажуть, що найбільше інфікуються на весільних і
хрестильних банкетах, які проводять, незважаючи на загрози. Загалом же протягом
7 серпня в Україні виявлено 1489 нових випадків коронавірусу (600 одужали, 27
померли) — поки що антирекорд, 8 серпня — 1199 (317 та 18
відповідно), за 9 серпня — 1008 (387 і 25). Через такі показники 8 серпня уряд
перейшов на надзвичайний режим роботи: кілька разів на тиждень проводитимуть
засідання комісій для посилення контролю над епідемічною ситуацією у країні.
Обсяги
поменшали ЧитатиЯК ПОВІДОМЛЯЄ пресслужба ТОВ «Оператор ГТС
України», протягом семи місяців цього року відповідно до нової транзитної угоди
з Росією було перекачано 29,8 млрд кубометрів газу — на 44% менше, ніж за
аналогічний період торік (53,2 млрд куб. м). «Газпром» повністю розраховується
за весь обсяг заброньованих потужностей, із яких використовує лише 79%, а наша
сторона виконує всі добові заявки. Падіння транзиту південним маршрутом нашої
газотранспортної системи пов’язують із запуском у січні «Турецького потоку»,
яким доправляється газ із РФ у Туреччину, а звідти в країни Балканського
півострова.
Знову
страшна аварія ЧитатиУ
СЕРЕДНЬОМУ на дорогах щороку гине три з половиною тисячі українців — така сумна
статистика, під якою ховаються згорьовані сім’ї і скалічені долі. Цього літа
вже сталося кілька жахливих ДТП, і, схоже, чорна смуга не закінчується. Минулої
суботи на трасі Київ — Ковель поблизу села Грозине Житомирської області
вантажівка виїхала на зустрічну смугу і зіткнулася з маршруткою. За попередніми
даними, водій першої не впорався з керуванням. Зі слів очевидців, удар був
такої сили, що кабіна фури відірвалася, а мікроавтобус розірвало, і він почав
горіти. Водій і три пасажири маршрутки загинули на місці, кермувальник
вантажівки дістав поранення. Поліція працює над з’ясуванням обставин і причин
аварії.
|