Архів
Вівторок,
7 грудня 2021 року

№ 90 (19938)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Пост здоров’я
  Версія для друку          На головну
  • Гаряча тема

Знову газовий скандал

Підготувала
Маргарита СИТНИК.

Жителі різних регіонів скаржаться, що постачальники блакитного палива ігнорують передані ними показники, натомість виставляючи інші — значно вищі. Про це повідомила Нацкомісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

НА ОБУРЕННЯ людей газопостачальники переважно реагують таким чином: відмовляються коригувати показники лічильників, роблячи винними самих споживачів, — мовляв, передали їх невчасно, пізніше певного числа календарного місяця, що настає за розрахунковим. В інформаційно-консультаційному центрі для населення «ГазПравда» пояснили, що імовірною причиною таких дій є штучне завищення фактичного споживання газу домогосподарствами поточного газового року задля одержання надприбутків при нарахуванні плати за доставку/розподіл палива у наступному. Оскільки обсяг використаного газу із 1 жовтня 2020 року по 30 вересня 2021-го є підставою для розрахунку облгазом щомісячної плати за цю доставку/розподіл протягом усього 2022-го.

НКРЕКП на скарги людей таки відреагувала і збирається перевірити компанії «Вінницягаз», «Волиньгаз», «Дніпрогаз», «Дніпропетровськгаз», «Донецьк­облгаз», «Житомиргаз», «Запоріжгаз», «Івано-Франківськгаз», «Київоблгаз», «Кіровоградгаз», «Кременчукгаз», «Криворіжгаз», «Лубнигаз», «Львівгаз», «Маріупольгаз», «Миколаївгаз», «Одесагаз», «Полтавагаз», «Рівнегаз», «Сумигаз», «Харківгаз», «Харківміськгаз», «Херсонгаз», «Хмельницькгаз», «Чернівцігаз» і «Чернігівгаз». Якщо порушення справді знайдуться, злісних порушників чинного законодавства обіцяють (знову цяцянки!) оштрафувати чи навіть позбавити ліцензій, стверджують у «ГазПравді».

Водночас один із газопостачальників, а саме «Запоріжгаз Збут», на своїй сторінці в соцмережі заспокоює споживачів. Мовляв, якщо обсяг використання блакитного палива у платіжці зазначений неправильно, хоча показники передали вчасно, можна сплатити за те, що показав ваш лічильник. І пояснює: гармидер із нарахуваннями спричинився через… недобросовісні домогосподарства, котрі стали передавати занижені показники. Мовляв, таким чином з’явилася гостра потреба зняття контрольних цифр і приведення даних у відповідність із реальним споживанням, чим нині займається оператор газорозподільної мережі. Коли він передасть добуті відомості, постачальник усе перерахує, таким чином розв’язавши проблему.

НКРЕКП своєю чергою роз’яснює: в разі, коли ви одержали платіжку з неправильно вказаними обсягами, потрібно письмово повідомити про це газзбут (форма листа — довільна) і попросити про перерахунок. Якщо впродовж місяця проблему не вирішили, можна звернутися зі скаргою до комісії (теж довільна форма, однак неодмінно треба зазначити свої ПІБ і викласти всі обставини — коли отримана платіжка, коли відправили листа облгазу і протягом якого періоду він не відреагував) та попросити провести перевірку постачальника.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Нове родовище природного газу
Читати
Не до накопичення
Читати
Поліцейський недобір
Читати
Показали відносно небагато
Читати
Вищі зарплати освітянам
Читати
Життя, віддане країні
Читати
Свята наближаються
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове