|
|
|||||||
|
||||||||
|
||||||||
| ||||||||
|
Версія для друку До списку статтей
I для тилу, і для фронту Валерій МАРЦЕНЮК. м. Хмельницький. Фото автора.
У ВИЩОМУ професійному училищі №4 готують столярів, верстатників, штукатурів, лицювальників-плиточників, малярів, мулярів, електрозварників ручного зварювання, монтажників систем утеплення будівель, слюсарів з ремонту колісних транспортних засобів. Викладачі, майстри виробничого навчання вдосконалюють освітній процес на засадах інноваційних технологій. «Але й виховна робота не менш важлива, ніж освітній процес», — стверджує директор училища колишній військовий, полковник у відставці патріот України Сергій Михайлов, котрий очолює престижний у краї заклад із 2017 року. В училищі створена міцна матеріальна база для навчання і гармонійного розвитку майбутніх робітничих кадрів. Тут діють гуртки технічної творчості, художньої самодіяльності, спортивні секції, є спортивний зал із необхідним інвентарем, сучасний стрілецький тир. Вихованці навчального закладу виборюють призові місця на міських, обласних і всеукраїнських спартакіадах. В училищі виховують майбутніх справжніх патріотів нашої держави. — Із початком російсько-української війни чимало наших випускників узяли до рук зброю і стали на захист Вітчизни, — каже директор закладу Сергій Михайлов. — Ми пишаємося ними, їхньою мужністю. А випускники Руслан Ліщук, Дмитро Миколайчук, Микола Грабарчук, Роман Водяний, Олександр Юрков, Віталій Кайгородов, Олександр Мурза, Вадим Гаврилюк, Павло Семенов віддали за свободу України найдорожче — життя. Співробітники навчального закладу, учнівський колектив із перших днів повномасштабного вторгнення рашистських загарбників приймали та розміщували в гуртожитку закладу біженців, виготовляли для оборонців країни протиавтомобільні «їжаки», маскувальні сітки, пічки-«буржуйки», окопні свічки, ремонтували та фарбували автомобілі, готували смаколики для воїнів і тимчасово переміщених осіб, залучали громадськість до акції «руzzкую літературу на макулатуру»… Версія для друку До списку статтей |