Архів
Вівторок,
20 червня 2017 року

№ 47 (19492)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Вербиченька
  • За рубежем
Brexit невідворотний

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ. У Брюсселі офіційно розпочалися переговори про вихід країни з Євросоюзу.

Докладніше...
Переможний другий тур

ФРАНЦІЯ. Партія Еммануеля Макрона здобула абсолютну більшість у парламенті.

Докладніше...
Нова атака коаліції

СИРІЯ. Урядовий військовий літак був збитий винищувачем ВПС США.

Докладніше...
Упереджувальний крок

НАТО на кордоні між Литвою і Польщею провів масштабні навчання.

Докладніше...
У вогняній пастці

ПОРТУГАЛІЯ. Центральний гірський район охопила масштабна лісова пожежа.

Докладніше...
Санкції не зупинили

ПІВНІЧНА КОРЕЯ знову проводить ракетні випробування.

Докладніше...
Розлучення по-каталонськи

ІСПАНІЯ. Каталонія вирішила провести 1 жовтня референдум про незалежність.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Проблема

Дороги нашого спотикання

Галина Вернигора.

ЦЬОГО місяця, згідно з планом, на вiдрiзку вiд Знам’янки до Олександрiї має бути завершено ремонт автошляху державного значення М-04 Знам’янка — Луганськ — Iзварине. За інформацією, кошторис ремонту становить 187,8 мільйона гривень із державного бюджету, а протяжність — 33 кілометри. Виконують роботи держпідприємство «Кіровоградський облавтодор» і ТОВ «Дор-Строй». Розрахунки показують, що ремонт одного кілометра шляху українським платникам податків обійдеться у 5,31 млн грн. За ці гроші на нову 18-сантиметрову органо-мінеральну основу має бути покладено 10-сантиметровий шар асфальтобетону, укріплено узбіччя та поставлено нові дорожні знаки…

В угоді значиться, що виконавці дають восьмирічну гарантію на роботи, де було укріплення основи, та трирічну — на решті ремонтного шляху. Щоправда, у документі зазначається: за умов правильної експлуатації. Як відомо, автошляхи псуються, коли ними їздить транспорт вагою понад 40 тонн. Вони навіть не проектуються під зерновози, які везуть 80 тонн. Хоч ті також їздять нашими дорогами. Тож вони все одно руйнуватимуться. А для проїзду великовагових автомобiлiв потрiбно створювати об’їзнi шляхи, про якi мають дбати приватнi пiдприємства. Проте останні будувати об’їзні дороги не поспішають.

Тим часом у всій державі ситуація з автошляхами критична. За визнанням виконувача обов’язків глави Державного агентства автомобільних доріг («Укравтодору») Славоміра Новака, 95 відсотків їх — «у вкрай поганому стані». В Україні майже 170 тисяч кілометрів доріг і 250 тисяч кілометрів міських вулиць (останні має підтримувати в належному вигляді не «Укравтодор», а місцеві структури). Нині площа ям перевищує… 20 мільйонів квадратних метрів!

У найближчі п’ять років призначений на цю посаду торік восени чиновник, колишній міністр транспорту і водного господарства Польщі, істотного покращання водіям не обіцяє: «Чуда, що ми швидко змінимо ситуацію, не станеться». Якщо вірити його словам, то це «чудо» може трапитися лише за умов достатнього фінансування ремонтних і будівельних робіт на автошляхах.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Гинуть оборонці
Читати
«Паломництво» до поліклінік
Читати
Кажуть, що справно торгуємо
Читати
Головний дав команду
Читати
I екс-прем’єру перепало
Читати
Андрій Рева: адаптуймося
Читати
По всьому світу...
Читати
Готуються до дерибану
Читати
Доведеться пересуватися громадським транспортом
Читати
Повернули державі
Читати
Хто винен?
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове