Архів
Вівторок,
21 листопада 2017 року

№ 91 (19536)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Соняшник
  • За рубежем
Не дійшли консенсусу

У НІМЕЧЧИНІ провалилися коаліційні перемовини.

Докладніше...
Торги за розлучення

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ запропонувала ЄС 43 млрд євро за вихід країни з блоку.

Докладніше...
Суспільна апатія

МОЛДОВА. У Кишиневі зазнав невдачі референдум за відставку мера, звинуваченого у корупції.

Докладніше...
Етнічне генеральне прибирання

ІЗРАЇЛЬ оголосив про намір депортувати 40 тисяч африканських біженців.

Докладніше...
Попросили у відставку

ЗІМБАБВЕ. Президент Роберт Мугабе нарешті подав у відставку.

Докладніше...
Багаторічне протистояння

АФГАНІСТАН. Урядові війська вивільнили з полону ісламістського руху «Талібан» сотні людей.

Докладніше...
Бунтують студенти

ГРЕЦІЯ. У Салоніках і Афінах відбулися сутички між студентами та правоохоронцями.

Докладніше...
Фінансові санкції

ТУРЕЧЧИНА. Євросоюз скоротив допомогу країні.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Думка експерта

Про проект Держбюджету

Геннадій РЯБЦЕВ, економіст.

КОЛИ заходить мова про проект Державного бюджету України на 2018 рік, Прем’єр-міністр та його підлеглі характеризують його як «бюджет розвитку» чи як «соціальний бюджет». Попри ці заяви головний фінансовий документ має вигляд рядового бюджету бідної сировинної економіки, який можливо буде виконати лише завдяки інфляційним і девальваційним процесам.

Спробую пояснити свою думку.

По-перше, не може бути «бюджетом розвитку» документ, який:

— установлює величину зростання ВВП на рівні нижче середньосвітового і не дає змоги сподіватися на відновлення української економіки до рівня 2013 року протягом найближчих п’яти років;

— визначає занижений рівень інфляції, що не корелюється з прогнозованим курсом гривні;

— фактично утверджує третім за величиною джерелом надходжень (після ПДВ і податку на доходи) «інфляційний податок» (130 млрд);

— не визначає точки й джерела можливого зростання;

— не стимулює розвиток пріоритетних галузей економіки;

— передбачає виділення 50 млн на інновації і 55 млн — Інституту національної пам’яті;

— виділяє на «енергетичні» субсидії в 69 (!) разів більше коштів, аніж на енергозбереження й підвищення енергоефективності;

— його можна виконати лише за умови подорожчання в 2018 році сировинної продукції вітчизняного експорту.

По-друге, не може бути соціальним бюджет, який:

— установлює прожитковий мінімум на рівні 1700 грн;

— скорочує фінансування Пенсійного фонду попри розмови про «осучаснення» пенсій;

— закріплює неспроможність двох третин домогосподарств самостійно оплачувати комунальні послуги;

— занижує суми субсидіювання (не очікувані 80, а 55 млрд);

— перекладає конституційну відповідальність уряду за належне фінансування освіти та охорони здоров’я на органи місцевого самоврядування.

Прикро, але знову, замість того щоб залатати «технологічні отвори» в дірявій діжці бюджету, уряд радить платникам податків швидше бігати, аби її наповнювати.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
З молотка
Читати
Обділили
Читати
Уже не розслідуватимуть
Читати
До уваги батьків студентів-контрактників
Читати
Жінки сидять без роботи
Читати
Америка обіймів не розкриває
Читати
Прав не дотримуються
Читати
Руйнується хімічна галузь
Читати
Нечорноземні чорноземи
Читати
Безвіз шириться
Читати





— Чого з Ради йдеш? Сьогодні важливі питання для голосування.

— У мене важливіші: день народження кума. А ти знаєш, хто кум? Отож!

Мал. А. Василенка.

При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове