Архів
П’ятниця,
1 грудня 2017 року

№ 94 (19539)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Грудень Наша пошта
  • За рубежем
Визнали владу Мадрида

ІСПАНІЯ. Арештовані члени уряду Каталонії визнали владу Мадрида.

Докладніше...
«Зелені чоловічки» не пройдуть

ФІНЛЯНДІЯ. Ухвалено закон про заборону «зелених чоловічків».

Докладніше...
Дипломатично-історичний скандал

ПОЛЬЩА. МЗС країни направило Росії ноту протесту у зв’язку з видворенням історика Генрика Глембоцького з РФ.

Докладніше...
Розлучення ціною 60 мільярдів

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ і Євросоюз узгодили суму компенсації за Brexit.

Докладніше...
Пригощали супом із кори і шишок

ІЗРАЇЛЬ. В Тель-Авіві представники української громади пригощали супом із кори.

Докладніше...
Додаткові санкції проти агресора

У США набули чинності додаткові санкції стосовно РФ.

Докладніше...
Територіальний камінь спотикання

АВСТРІЯ. У Відні відбулися перші за півтора року переговори про врегулювання придністровського конфлікту.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Обережно: шахраї

Пильнуйте свої гроші

Підготувала
Марина ТІШКОВА.

До редакції неодноразово зверталися громадяни з проблемою: поповнили рахунок для мобільного зв’язку, майже нікуди не дзвонили, а гроші за кілька днів зникли. Спробуємо розібратися, що й до чого.

ПІСЛЯ перевірки тарифу найчастіше виявляється, що встановлено якусь платну послугу. Причому самі користувачі, особливо літні люди, яким телефон потрібен, аби лише з дітьми та внуками поговорити, запевняють, що ініціатива не їхня, у що важко не повірити. В будь-якому разі, це не могло статися без відома оператора мобільного зв’язку, але в сall-центрах шукати правду важко — працівники зазвичай «переводять стрілки» на абонентів.

Також має місце фактор необережності, особливо для власників смартфонів. Оператори надсилають миттєві повідомлення про платні послуги, які висвічуються на екрані. Можна випадково натиснути не туди, й не потрібна вам послуга встановиться. Також варто пильнувати, коли хочете щось скачати чи переглянути: може виявитися, що це все не безкоштовно. Часто непорозуміння виникають під час зв’язку із кимсь за кордоном. Але тут знайти кінці майже неможливо — оператори починають скаржитися то на своїх закордонних партнерів, то на обладнання...

Фахівці говорять, що обов’язок захищати абонентів покладено на Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації. Отже, саме вона має проводити розслідування у суперечливих ситуаціях. Але, як це часто в нас буває, комісія, м’яко кажучи, на свої обов’язки дивиться крізь пальці. Чим не можуть не користуватися ті, хто веде бізнес у галузі надання зв’язку. Завуальоване шахрайство має чималу популярність, адже забезпечує хороший і безкарний прибуток.

Як же убезпечити себе від шахрайства? Регулярно з допомогою спеціальних коротких номерів перевіряйте наявність підключених послуг (старенькі можуть просити це робити дітей, внуків, зрештою, «прогресивного» сусідського хлопчину). До того ж у деяких операторів можна заблокувати під’єднання нових послуг. Якщо ви за кордоном, дізнайтеся про умови користування зв’язком поза домашньою мережею. А мобільним Інтернетом в іншій країні краще взагалі не користуйтеся. Словом, пильність і тільки пильність!

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Чверть мільйона інфікованих
Читати
А нам — залізяччя
Читати
Флагман потерпає
Читати
У грудні святкуємо
Читати
Лідируємо за біженцями
Читати
Брешуть декларанти
Читати
Тарифний удар
Читати
Кір поширюється
Читати
Що везуть
Читати
Народ у «стані спокою»
Читати
Ще торгуються
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове