П’ятниця, 3 серпня 2018 року № 59 (19606)
http://silskivisti.kiev.ua/19606/print.php?n=39709

  • Допекло

Наведіть лад у відомстві

Микола ЮРЧИШИН.

Жителька села Попівка Миргородського району Полтавської області Пелагія Василівна Несторенко — багаторічна шанувальниця «Сільських вістей». У червні пенсіонерка, як завжди, вчасно передплатила газету на друге півріччя.

АЛЕ ЩО ЦЕ? Минув тиждень, два, три, уже липень сплив, а газети нема. Дочка Валентина Сергіївна пішла з квитанцією до місцевого відділення зв’язку з’ясувати, в чому причина. Там відреагували миттєво. Замість недоставлених номерів «Сільських вістей» Пелагії Василівні принесли кільканадцять примірників... «Газети по-українськи». «Навіщо мені видання, яке я не передплачувала?» — обурюється читачка.

Про це ми хочемо запитати у в. о. генерального директора ПАТ «Укрпошта» Ігоря Смілянського: хто давав вказівку поштарям на місцях доставляти періодичні видання на свій вибір, а не згідно із передплатними квитанціями? Хіба це не порушення Закону України «Про захист прав споживачів»?

А як розцінити той факт, що у село Новоселівка Нововодолазького району Харківської області замість п’яти передплачених людьми примірників «Сільських вістей» протягом липня на місцеву пошту надходить лише три. Про це з обуренням повідомила давня передплатниця газети Антоніна Степанівна Костенко, котра у липні одержала лише один номер газети. Про недосил двох примірників «Сільських вістей» із Харкова протягом липня підтвердила у телефонній розмові з кореспондентом «СВ» начальник Новоселівського відділення зв’язку Ольга Олексіївна Тимченко. На скарги обурених передплатників цього села про недоотримання ними багатьох номерів нашої газети ніхто не реагує.

До речі, це непоодинокі подібні сигнали, які надходять останнім часом до редакції. Більшість передплатників називає такі дії «Укрпошти» саботажем. Вони вимагають від поштового монополіста навести лад у своєму відомстві й виконувати оплачену передплатниками послугу щодо доставки преси.