Фальш у солодкій обгортці Еміль ДУБРОВ. с. Григорівка Братського району Миколаївської області. У НАШЕ село пошту традиційно привозять раз на тиждень. Тобто отримую кореспонденцію і періодику в суботу. Але центральні газети, такі, як «Пенсійний кур’єр» і «Сільські вісті», приходять із затримкою на вісім днів. Раніше подібних проблем не було. А тепер «свіженьку» пресу за 15 травня одержу лише 24-го числа!!! Недовго думаючи, надіслав електронний запит до акціонерного товариства «Укрпошта» з проханням пояснити, чому погіршилася доставка пошти в села і чи не здається шановним чиновникам, що це вже занадто? Відповідь прийшла миттєво: «Нині клієнтська підтримка отримує велику кількість запитів, тому надамо відповідь, як тільки матимемо змогу. Обов’язково повернемось із відповіддю трохи згодом. Вибачте за очікування». Певна річ, я чекатиму пояснення від національного оператора поштового зв’язку, про результати якого неодмінно повідомлю постфактум, але де ж надійність і оперативність? Адже на своєму сайті головна пошта країни у розділі «Місія та цінності» пафосно наголошує, що місія — надання споживачам високоякісних послуг у сфері поштового зв’язку та інших загальнодоступних послуг. А цінності — відповідальне ставлення до кожного клієнта, забезпечення високої якості послуг, гарантія надійності та оперативності. Та, як бачимо, місія не виконана, цінності знецінені, а слова команди «Укрпошти» розходяться з ділом. |