Версія для друку До списку статтей Читач — газета «ПЕРЕСТАВ
працювати стаціонарний телефон, — із такою скаргою звернулась до редакції Віра
Андріївна Пересунько з Черкащини. — Попросила знайому подзвонити в бюро
ремонту. Пообіцяли полагодити, але так і не приїхали. Щодня телефоную зі свого
мобільного. Проте справа не зрушує з місця». «Через те,
що мені запізно принесли квитанцію за телефон, сплатив абонплату невчасно, —
пише в листі 84-річний читач із Харківщини Анатолій Васильович Білокінь. — І
відтоді мені почали нагадувати, що відключать телефон. Так і зробили. Хоч я і
заплатив». Листи від
читачів редакція надіслала на реагування в АТ «Укртелеком». Як пояснив у
письмовій відповіді начальник відділу взаємодії з державними установами та
роботи зі зверненнями споживачів О. Г. Холкін, в обох цих людей був відсутній
зв’язок через пошкодження лінійно-кабельних споруд. Нині телефони в оселях Віри
Андріївни та Анатолія Васильовича працюють. Версія для друку До списку статтей |