П’ятниця, 1 жовтня 2021 року № 72 (19920)
http://silskivisti.kiev.ua/19920/print.php?n=49986

Читач — газета

«ПЕРЕСТАВ працювати стаціонарний телефон, — із такою скаргою звернулась до редакції Віра Андріївна Пересунько з Черкащини. — Попросила знайому подзвонити в бюро ремонту. Пообіцяли полагодити, але так і не приїхали. Щодня телефоную зі свого мобільного. Проте справа не зрушує з місця».

«Через те, що мені запізно принесли квитанцію за телефон, сплатив абонплату невчасно, — пише в листі 84-річний читач із Харківщини Анатолій Васильович Білокінь. — І відтоді мені почали нагадувати, що відключать телефон. Так і зробили. Хоч я і заплатив».

Листи від читачів редакція надіслала на реагування в АТ «Укртелеком». Як пояснив у письмовій відповіді начальник відділу взаємодії з державними установами та роботи зі зверненнями споживачів О. Г. Холкін, в обох цих людей був відсутній зв’язок через пошкодження лінійно-кабельних споруд. Нині телефони в оселях Віри Андріївни та Анатолія Васильовича працюють.