Дунайські резерви Олександр Одеська область. УКРАЇНСЬКЕ дунайське пароплавство (УДП) відкриває свій «зерновий шлях». У подальшому передбачається будівництво нових барж, модернізація тяги, капітальний ремонт самохідного флоту. За інформацією Міністерства інфраструктури України, тільки за три місяці реалізації «Зернової ініціативи» з вітчизняних морських портів 422 судна перевезли до інших країн близько 10 млн тонн аграрної продукції. Цей обсяг міг би бути на 30-40% більшим, якби росія не блокувала проведення інспекцій у Босфорі. По суті, ніхто не сумнівався, що російська сторона планує не лише перешкоджати, а й остаточно зірвати процес, завдяки якому Україна годує світ і зміцнює цим свій авторитет та власну економіку. Тож, як поінформував генеральний директор УДП Дмитро Москаленко, ще влітку наполегливо та системно стали розвивати проєкт «Дунайський зерновий шлях». УДП інвестувало у створення власної перевалки збіжжя і домовилося з румунськими партнерами — групою компаній TTS — про більш швидку та ефективну схему перевалки в порту Констанци. Серед переваг нового зернового проєкту на першому етапі, наголосив Д. Москаленко, та, що за рахунок хутчішого процесу навантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. У результаті власникам вантажу не доведеться зазнавати фінансових збитків через тривале вистоювання у черзі біля терміналу. |