Є відповідальні, а є і байдужі Микола ЮРЧИШИН. ОБУРЛИВОГО листа написав до редакції давній передплатник «СВ» із Підлубів Ємільчинської селищної громади Звягельського району Житомирщини Михайло Семенович Кашпуренко: «Ще в листопаді минулого року я передплатив «Сільські вісті» на перше півріччя 2024-го за індексом 91213. У січні газета надходила справно. А от із лютого з невідомих причин її раптом перестали доставляти. На мої телефонні дзвінки ніхто з поштовиків так званої пересувної пошти не реагував. Хто дозволив собі так по-хамськи поводитися з передплатниками?» Із цим листом я ознайомив Людмилу Василівну — фахівця передплатного відділу Житомирської обласної філії Укрпошти. Вона пообіцяла негайно розібратись у цій справі. Буквально через день зателефонував М. Кашпуренко і сказав, що всі недоодержані номери за лютий та березень йому доставили і перед ним вибачилися. Здавалося б, проблему розв’язано. Проте не зрозуміло, де стільки часу «кагатувалося» наше видання і хто за це відповість? Не порадував і лист від багаторічного передплатника «Сільських вістей» із селища Цебрикове Роздільнянського району Одещини Анатолія Борисовича Мшанецького. Він і досі не одержав 2-го, 4-го, 6-го та 10-го номерів «СВ» за нинішній рік. На численні скарги діставав однакову відповідь — не можемо, мовляв, розшукати, куди ділися ваші газети. «Мені пропонували замість недоотриманих номерів улюбленої «Селяночки» місцеву газету, але я відмовився, — бідкався А. Мшанецький. — І вимагаю, щоб мені регулярно носили те видання, яке я передплатив». У передплатному відділі Одеської обласної філії Укрпошти на прохання кореспондента «СВ» пообіцяли уважно розібратися з цією скаргою і про вжиті заходи повідомити редакцію. Що ж, чекаємо оперативної відповіді. Нарікає на адресу працівників пересувної пошти Ольга Пилипівна Проценко із Золотух Лубенського району Полтавщини, позаяк їй «Сільські вісті» приносять на 10-12-й день після їх виходу. Головний спеціаліст передплатного відділу Полтавської обласної філії Укрпошти Тетяна Іванівна, котра неодноразово чітко реагувала на скарги наших читачів, пообіцяла і цього разу позитивно вирішити це питання — негайно зателефонувати менеджеру, аби та налагодила вчасну доставку «СВ» передплатникам. Регулярно приносили «Сільські вісті» до оселі Ніни Прокопівни Григор’євої із Малої Павлівки Охтирського району Сумщини працівники пересувного відділення поштового зв’язку. Та ось із 12-м номером за 19 березня вийшла затримка. Не встигла жінка їм поскаржитися, як вони самі щиро вибачилися за цю заминку й доставили їй додому газету. «Дякую поштовикам за їхнє відповідальне ставлення до клієнтів», — зателефонувала до редакції наша передплатниця. Оперативно відреагували спеціалісти передплатного відділу Київської обласної філії Укрпошти на скаргу незмінного шанувальника «СВ» Петра Васильовича Костогриза із села Новосілки Боярської об’єднаної територіальної громади Фастівського району, якому не доставили «Сільських вістей» за 12-те та 19 березня. Йому тут же подзвонили з місцевого поштового відділення, перепросили і вручили недоодержані номери. Нещодавно до редакції зателефонував Ігор Андрійович Мостовий із села Коцюбинці Чортківського району Тернопільщини: мовляв, передплатив «Селяночку» на чотири місяці нинішнього року — березень, квітень, травень та червень, але жодного номера у березні ще не отримав. Як з’ясувалося, листоноша, загалом дуже сумлінна, помилково передплатила газету на іншу адресу. Нині цю проблему владнали. А тому Ігор Андрійович ще й заспокоїв поштовичку, яка дуже розхвилювалася, — із ким не буває? Не помиляється лише той, хто нічого не робить. От якби всі конфліктні ситуації залагоджувалися за подібним сценарієм! |